Eurovíziós Dalfesztivál Baku 2012 - A Sophistic szépségei bedobják magukat a zsűri előtt

Három szép lány készül arra, hogy énektudásával is elkápráztassa az Eurovíziós Dalfesztivál 2012 hazai elődöntőjének zsűrijét. A Sophistic nagy show-t ígér, és a férfi szavazókra biztos számíthat. Noa, az apró szőkeség abból az alkalomból találkozott pár évvel ezelőtt Patsyvel és Aminával, hogy hozzá kezdtek járni énekórára. Miközben hangképzésre tanította őket, kapcsolatuk barátságba fordult, úgyhogy mostanra már egy húron pendülnek a húszas éveik elején járó lányok, akik gyakorlatilag a semmiből érkeztek a nagy megmérettetésre. Eddig inkább koncertzenekar voltunk, rengeteget jártunk fellépni. Az Eurovíziós Dalfesztivál nagyon jót tesz az ismertség szempontjából is, ráadásul iszonyat nagy elismerés, hogy bekerültünk a legjobb húsz közé. Eddig csak az álmaimban énekeltem ilyen helyen, még mindig nem hiszem el, hogy ez megtörtént. Reménykedünk, hogy nyerünk, de elsődleges cél egyelőre, hogy bejussunk a nyolc közé a döntőbe, ezért nagy show-val készülünk – mesélt céljaikról Noa.
Ránézésre is megállapítható, hogy vagányságukkal is operálhatnak a lányok, akik nem csak tehetségüket mutatják meg.
A saját stílusunkat próbálta olyanná alakítani a stylistunk, ami a színpadon is megállja a helyét. Patsy a mosolygós, szexi nőcit testesíti meg, Amina a művésznő, a párizsi lány közöttünk, én pedig rocker vagyok. Imádom a bőrből készült ruhákat, leginkább engem szokott vetkőztetni a stylist is. Szerintem ez a metálba belefér, ahogy a mellimplantátumom sem gáz. Minden más eredeti rajtam, rengeteget kondizom, az a mániám. De a pasik hiába nézegetnek, egyelőre nincs esélyük, mindhárman párkapcsolatban élünk. Jelenleg – tette hozzá nevetve Noa, a banda frontlánya.