Baku 2012 Eurovíziós Dalfesztivál - Fábián Juli izgul az erős mezőny miatt

Fábián Juli énekesnő szintén tagja annak a húszfős előadói keretnek, akik közül majd kikerül a 2012 Bakui Eurovíziós Dalfesztivál magyar indulója.
Nagyon-nagyon örülök. Ez egy megtiszteltetés, ez egy olyan dolog, ami összerántja az embert. Nagyon fogok izgulni. Arra szerintem nem lehet felkészülni, hogy az ember több 10 millió néző előtt adja elő a dalát. Ilyen tömegek előtt szerintem nem sokan szerepeltünk még." – mondta el Fábián Juli. Titok övezte az egész versenyt. Nem tudom, hogy kik azok a versenyzők, akik kiestek. Azt is itt tudtam meg, hogy kik jutottak tovább. Csak pár másodperc állt rendelkezésemre, hogy belehallgassak a számokba. Sok előadót, sok produkciót ismertem. Nagyon erős a mezőny, én személy szerint ennek nagyon örülök. Egy ilyen mezőnyben azért büszkeség benne lenni." – árulta el a tehetséges énekesnő, akinek Like a child című számáért izgulhatunk az elődöntők során. Nyitok a világ felé. Pont most karolta fel az egyik jazz produkciónkat egy nemzetközi management. Sok-sok fesztiválon, klubban jártunk már Európa szerte. Természetesnek tartom, hogy terjed egy zene a világban, most hogy szinte mindenkinek van már internet hozzáférése szinte semmilyen határ nincsen. Szerintem ez egy jó és természetes folyamat." – osztotta meg a Tabu Tv stábjával Fábián Juli.