Baku 2012 Eurovíziós Dalfesztivál - Kökény Attila és Bencsik Tamara:éreztük, hogy ütős dal lesz

Az idei év egyik Eurovíziós Dalfesztivál jelöltje Kökény Attila és Bencsik Tamara közös duettje. A Tabu Tv stábja az énekeseket faggatta a közös produkcióról. "Nagyon-nagyon örülünk, hogy bejutottunk a húsz legjobb közé, én még nem tudom feldolgozni, szerintem majd ha nagyon benne leszünk ebben a dologban, akkor tudom felfogni, hogy ez azért mégiscsak egy eurovízió" – mesélte lelkesen a Tabu Tv nézőinek Tamara.
"Már több, mint egy éve ismerjük egymást: Tamara előbb volt a Megasztárban és én végig kísértem, nekem nagyon tetszettek a hangi adottságai, a karaktere meg úgy mindene és amikor én megcsináltam ezt a dalt, rögtök úgy gondoltam, hogy a Tamival kéne ezt elénekelnem. Ha az ember megír valamit, akkor azért tudja, hogy kivel tudná elénekelni. A közös munka annyi volt, hogy megmutattam neki a dalt és tizenöt perc múlva énekelte" – mesélte nevetve a tabutv.hu riporterének Kökény Attila.
A produkcióval kapcsolatban tartogatnak még meglepetést az előadók: "Ez egy szerelmes dal, de egy lendületes, vidám szerelmes dal, amiben nagyon nagy szabadság van. Még egy picit ki fogjuk egészíteni, de ez még titok" – árulták el az énekesek a Tabu Tv nézőinek. Végül Attila hozzátette, hogy itt nem az énekeseknek kell egymással versenyezni, ez a dalról szól, itt a dalok versenyeznek.