Eurovíziós Dalfesztivál 2012 Baku - A Király testvérek bekerültek az első 20-közé

A West Balkán-tragédia egyéves évfordulójára szervezett emlékkoncert vendégeként lép fel Király Viktor, aki a Megasztár után most az Eurovíziós Dalfesztivált szeretné megnyerni. Ön is fellép a West Balkán emlékesten, érintett a tragédiában,esetleg ismerte az elhunyt lányokat?

Nem voltak személyes ismerőseim, de régen sokat jártamén is bulizni, épp ezért úgy gondolom, mindenki, aki szórakozik, az érintett ebben a tragédiában, közel érzi magához ezt az ügyet. Amikor felkértek, lépjek fel én is, akkor azonnal rábólintottam. Miért csak múlt időben nyilatkozik a bulizásról,hisz még fiatal?

Egykor törzsvendég voltam a Romkocsmában, de meguntam az éjszakázást, sokkal nagyobb örömet okoz számomra, ha a családommal tölthetem együtt az időmet.
Akik nincsenek benne a szakmában, azok nehezen értik meg, hogy ha egy nap az ország öt különböző helyszínén lépek fel, más-más létszámú tömeg előtt, nekem az a buli. 
Eltelt pár év, amióta megnyerte a Megasztárt, népszerűsége azóta is töretlen?

Lekopogom: folyamatos mennyiségű koncertfelkérésem van. Nyilvánvaló, minden egyes ember számára sok a meghívás, egy ilyen verseny után, mint amit én megnyertem. De nem lehet sokáig bírni a rengeteg fellépést. Nekem nem csökkent, átlagban havi tizenöt koncertem van. 

Bennel, az ikertestvérével korábban közös együttesük volt, róla nem sokat hallani. Ő már végleg hátat fordított az éneklésnek?
Igen, ő más pályát választott, bár elárulom a legfrissebb hírt vele, illetve a nővéremmel kapcsolatban: Bennel és Lindával közös dallal neveztünk az Eurovíziós Dalfesztiválra,és bekerültünk az első húsz közé.