Eurovíziós Dalfesztivál 2012 Baku - Élete nagy lehetősége előtt áll az X-Faktor felfedezettje

Élete nagy lehetőségének tartja az Eurovíziós Dalfesztivált Gyurcsík Tibi, aki mindent megtesz azért, hogy hazánkat ő képviselhesse a megmérettetésen.
Mit lehet tudni a dalról, amivel az Eurovíziós Dalfesztiválra pályáztál? Ki írta? Kivel készült a dal?
Energikus dal, ami olyan érzéseket vált ki belőlem, hogy meg tudnám nyergelni a szelet és végigvágtáznék vele az óceán felett. A dal szerzője Szabó Zé, dalszövegíró pedig Johnny K. Palmer.
Minek tulajdonítod a sikert, hogy a dalod bejutott a legjobb 20 közé?
A siker annak tudható be, hogy a kiesésem után nem ültem a babérjaimon, hanem azonnal foglalkoztam a saját jövőmmel, és persze olyan sikeres szerzővel dolgozhattam együtt, mint Szabó Zé, akivel hosszas egyeztetés után megtaláltuk a közös nevezőt. Így tudott a dalba belekerülni a karakterem, az érzéseim, az egész személyiségem, Gyurcsík Tibi, aki most robbanni tudna az energiától. Boldog lennék, ha én képviselhetném Magyarországot az Eurovíziós Dalfesztiválon.
Hogyan készülsz a megmérettetésre? Hogyan tovább a legjobb 20-ból?
A gyakorláson kívül odafigyelek az állóképességemre, kondíciómra, végigkísérem az eddigi válogatókat és mindezek mellett felkeresek olyan előadókat, akik már képviselték hazánkat az Eurovíziós Dalfesztiválon. Bízom benne, hogy ellátnak pár jó tanáccsal is, amit megfogadok.
Mi a helyzet a rajongókkal. Korábban szétszedtek a lányok. Ez még most is így van?
A rajongók nagyon kedvesek. Készítettem kifejezetten nekik egy e-mail címet, ahová személyes üzeneteket küldhetnek, amennyiben ezt nem merték megtenni nyilvánosan az oldalon. Naponta kapom a leveleket a mai napig. Sokszor a fejemet fogom, mikor meglátom mennyi olvasatlan üzenetem van, mert ezekre mind személyesen szoktam válaszolni. Persze azért örülök, hogy kíváncsiak rám.
Volt, aki túllőtt a célon a rajongásával?
Van és volt ilyen, de ritka, bár volt, akit kénytelen voltam tiltani az oldalon, mert nem épp oda megfelelően fogalmazta meg az érzéseit. Sokan hívnak kávéra, italra, ebédre, vacsorára, lakótársnak...éhen halni és megfagyni nem fogok.
Gondolom most (is) rengeteg dolgod van. Hogy jut idő a családra?
Összeírtam egy lapra a terveimet, amihez mindig találok valami újat. Most előttem van életem nagy lehetősége, amit szeretnék megvalósítani, így maximális módon erre fordítom az időmet. A család teljes mértékben támogat, így megértik, hogy most kicsit nélkülözöm őket, de megtalálom a módját, hogy tudjak velük beszélni akár pár mondat erejéig, általában esténként.
Milyen terveid vannak a 2012-es évre? Mit szeretnél még elérni? Videoklip? Lemez? Duettek?
Az előbb említett papíron ott szerepel mindhárom. Ez mellett szeretném a swinges vonalat mindenképp folytatni, amiről már vannak konkrét elképzelések. Továbbá szeretnék eljutni minél több helyre, hogy jobban megismerjen a közönség.