Eurovíziós Dalfesztivál 2015 - „Nem egy Eurovíziós tucatdalról van szó"

Csemer Bogi letisztult, egyszerű és mély mondanivalót tartalmazó dalával, győzött az MTVA, A Dal 2015 versenyén. Az énekesnővel a döntő utáni pillanatokban beszélgetett, a Life.hu újságírója.
Ahogy a Life.hu is megírta, Csemer Boglárka Boggie, már a döntő reggelén érezte, ez az ő napja és sikerre viheti dalát a fináléban. „Reggel úgy keltem fel, hogy én fogok nyerni, aztán a műsor alatt hullámzott bennem ez az érzés, de közben, azzal nyugtattam magam, mindegy mi lesz a végkimenetel, olyan szép volt, ez a három hét, és annyira büszke vagyok rá, hogy akár nyerek, akár nem elégedett leszek" – nyilatkozta az énekesnő, aki a dal titkának, a hitelességet és a mondanivalót tartja. „Nem egy Eurovíziós tucatdalról van szó, ezért hiszem, hogy helyt fogok állni vele Bécsben" – tette hozzá Boggie. Bogi azt is elmondta, a döntő utáni percekben legszívesebben mindenkit megölelt volna, aki szembe jött, annyira boldog volt, és azt is elárulta, mivel tölti a nagy megmérettetés utáni napot: „Vasárnap pihenni szeretnék, átgondolni az elmúlt három hét történéseit, és a keresztanyukámhoz megyek, egy igazi vasárnapi ebédre" – mosolygott az énekesnő, aki úgy gondolta, minden összeállt ahhoz, hogy ő utazhasson Bécsbe. „Elsősorban a gondviselésnek, vagy ha úgy tetszik, az Univerzumnak köszönném meg a győzelmet. Olyan szépen összeálltak körülöttem a szálak, és minden afelé sodort, hogy ez a verseny sikerüljön és meg is nyerjem. A versenyhelyzet nem okozott problémát, mert jelenleg egy jó életszakaszomban vagyok. 28 évesen, úgy érzem, kiforrott a személyiségem, tudom merre halad az életem. Múlt évben, a Parfüm című dalom kapcsán, sokat tanultam és most éreztem, hogy készen állok a nagyobb kihívásokra" – magyarázta Boggie, aki nagyon szereti Bécs városát és már alig várja, hogy a verseny alatt ott töltsön pár hetet.