Eurovíziós Dalfesztivál 2015 - Megszólalt a győztes

Csemer Boglárka szerint a győzelme bebizonyította, hogy az emberek a nem mai divatot követő zenéket is szeretik.

Szombaton este A Dal fináléjában kiderült, hogy a nézők döntése alapján idén Csemer Boglárka Boggie képviseli Magyarországot az Eurovíziós Dalfesztiválon a Wars For Nothing című dalával. A Parfüm című számával tavaly világszerte ismertté vált 28 éves énekesnő szava elakadt a fináléban, a műsor után azonban boldogan nyilatkozott a győzelméről.
"Nagyon hálás vagyok A Dalnak, hogy kiválasztották a dalomat, és hogy egy ilyen egyszerű, puritán dal is helyet kaphatott ebben a műsorban. Az én dalom egy olyan dal, ami szerintem abszolút nem trendi, nem a mai divatokat követi. Szerintem ma este bebizonyosodott, hogy az emberek igenis szeretik az ilyen zenét is. Remélem, hogy jövőre még több ilyen egyedi és érdekes produkció állhat színpadra A Dal című műsorban. Nagyon szépen köszönöm a stábnak a végig tartó támogatását, szeretetét. Nagyon kényelmes volt veletek dolgozni. Tényleg azt érzem, hogy nem csak az én szűk sávom, hanem a televízió is azt szolgálta, hogy az én kényelmem minél nagyobb legyen, és minél jobban tudjak teljesíteni. Szerintem ez csodálatos csapatmunka volt, köszönöm szépen" - mondta a stábnak tartott összejövetelen Boggie.
Az énekesnő arról is beszélt, hogy mielőtt megkezdené a felkészülést a Bécsben megrendezésre kerülő Eurovíziós Dalfesztiválra, szeretne néhány napot pihenni, és minél több időt tölteni a családjával, mert erre az elmúlt hetekben nem volt lehetősége.