Eurovíziós Dalfesztivál: Heincz Gábor külföldön nagyobb sztár mint itthon

Magyarországon kevesen ismerik Heincz Gábor zenéit, hiszen többnyire külföldön dolgozott. ­Pedig indult a harmadik Megasztárban, és vokálozott a három évvel ezelőtti Eurovízión is. A Dal első elődöntőjében ismerhettük meg Heincz Gábort, aki a Naughty Monkeys dalával bejutott a döntőbe. ­Gábor egyébként 2005 ­decem­berében a vigaszágon esett ki a Megasztár 3-ból, ahol Kontor ­Tamás előzte meg. Kellemes karácsonyi emlék, de nem dőlt össze a világ. Egyébként már akkor is sokan meglepődtek, hogy nincs zenei végzettségem, hiszen autodidakta módon, sok jó zenésztől tanultam az alapokat. Az utóbbi időben pedig rengeteget zenéltem külföldön, így a színpadi rutinom is megvan már. Tévében viszont még csak egyszer ­sze­repeltem, amikor 2009-ben, Moszkvában Ádok Zoli mögött vokáloztam az Eurovízión. Azért Magyarországon is akadt feladata. Fellépett barátjával, Torres Danival, de a koncertezés mellett számtalan zenét is írt. – A leghallgatottabb a Varga Viktornak készített két dalom lett, de folyamatosan készítem a saját albumomat is. Remélem, még idén megjelenik, de most egyelőre minden idegszálammal a döntőre készülök. Utána viszont szeretnék rengeteget koncertezni, hiszen nagyon szeretek játszani, s úgy érzem, különleges kapcsolatom van a közönséggel. Talán innen ered, de fellépések előtt sosem izgulok.