Eurovíziós Dalfesztivál 2012: Király Linda ennyire még sosem izgult, mint az Eurovíziós Dalverseny elődöntőjébe

Király Linda ennyire még sosem izgult fellépés alkalmával, mint múlt héten, amikor az Eurovíziós Dalverseny döntőjébe jutás volt a tét. A Király testvérek remélik, most szombaton teljesül az álmuk és ők képviselhetik hazánkat Bakuban. Azon dolgozunk, hogy szombaton még többet tudjunk nyújtani, mint legutóbb: Alíz Csodaországban, vagyis a gonosz szívkirálynő és a hadrege marad, de egy picit alakítunk a produkción. A múlt heti fellépésünk is nagyon jó volt, tanulságos kis főpróba. Én még ennyit soha nem izgultam! - árulta el Király Linda, aki Amerikában született és nőtt fel, de fiatal kora óta arról álmodott, egyszer majd ő is énekelhet az Eurovíziós Dalfesztiválon. A dal arról szól, hogyha bárki bánt, bármi van, a szívem erős marad. Az öcsémmel így élünk és az egész családunk nagyon összetartó. Heteken át gondolkodtam azon, hogy hogy tudjuk átadni ezt a dalt úgy, hogy humoros és látványos is legyen. Aztán egy éjszaka felriadtam, megálmodtam az egészet - mosolygott Linda.
Az énekesnő egyszerre csak egy lépést szeret megtenni. Ahogy mondta: nem szeret nagyon előre tervezni, babonásnak tartja magát és csalódni sem szeretne, de természetesen annak örülne a legjobban, ha ők képviselhetnék Magyarországot az Eurovíziós Dalfesztiválon.
17 éves voltam, amikor Magyarországra költöztem. Akkor hallottam először a Dalfesztiválról. Zseniális ötletnek tartottam, hogy létezik egy olyan fesztivál, ahol egész Európa összefog és megnéz egy koncertet.