Eurovíziós Dalfesztivál 2012 - Wolf Kati: méltón képviseljük majd hazánkat!

Wolf Kati képviselte hazánkat tavaly az Eurovíziós Dalfesztiválon, idén pedig már zsűritag. A versenyről mesélt nekünk.
A 2012-es Eurovíziós Dalfesztivál, mely az ötvenhatodik a versenyek sorában, nagyszabású előválogató kíséri hazánkban. 170 előadó 202 dalából került ki az a 20, amit a Rákay Philip-Csiszár Jenő-Rakonczai Viktor-Wolf Kati négyes fog majd zsűrizni. Ugyan az azerbajdzsáni döntőre csak május végén kerül sor, de már február közepén kiderül, melyik lesz az a dal és előadó, akiért izgulhat majd az ország. ati, aki 2011-ben végül a 22-ik helyen zárta a versenyt, szívesen idézi fel nekünk, hogyan készül az ember egy ilyen megmérettetésre: „Én úgy voltam kint, hogy az egész ország mellettem állt és drukkolt. Csak azzal az érzéssel tudtam ezt végigcsinálni, hogy az én feladatom a dalnak az előadása. Tehát azt gondolom, hogy az előadó úgy menjen ki, hogy hisz a dalban, elhiszi, hogy a legjobb lehet, és belead apait-anyait. A legfontosabb, hogy minden évben ott legyünk, és méltóképpen képviseljük az országot. Tudják azt, hogy Magyarország is egy európai színvonalú produkciót visz színpadra.” Persze többmillió ember elé kiállni nem kis teher. A túlélés receptje Wolf Katitól a következő: „A döntőt rengeteg gyakorlás előzi meg. Én kint voltam két hetet, az végig próbából állt. Kis próbák a csapattal, egyedül is gyakoroltam, aztán színpadi próba, több teltházas főpróba, úgyhogy egyszerűen belejön az ember, mire odaér. Az izgalom persze mindig benne van az előadó művészetben, de az énektanárom is mindig azt mondta, hogy a térdedig izgulhatsz, ott fönt pedig arra figyelsz, hogy hogyan énekelsz.”