2012 Baku Eurovíziós Dalfesztivál - Krajczár Péter nevéhez három szerzemény is kapcsolódik

A Szeifert vs. Krash szerzőpárosból is ismert, Krajczár Péter Zalában kezdte pályafutását, s azóta számos sikert ért el a hazai és nemzetközi zenei életben. A napokban az előzsűri kiválasztotta azt a húsz dalt, mely közül egy májusban Magyarországot képviselheti a 2012 Bakuban megrendezett Eurovíziós Dalfesztiválon. Krajczár Péter nevéhez három  szerzemény is kapcsolódik, talán kevesen tudják, de a tehetséges zeneszerző a megyeszékhelyen sajátította el a zene alapjait.
Az akkor még Kilián György Általános Iskolában tanultam, aztán a fővárosban folytattam a zenélést. Természetesen örültem a hírnek, hogy három dal is bejutott a legjobb húsz közé, de őszintén szólva számítottam is rá, hiszen olyan előadókkal dolgoztam együtt, akik személye biztosíték a sikerre. Péter szerzeményei, Kökény Attila és Bencsik Tamara közös dala, az Állítsd meg az időt, a Sophistic formáció Yeah OK!, valamint Tolvai Renáta Élek a szemeidben című dala is esélyes, hogy hazánkat képviselje a nemzetközi dalversenyen.
2012 Január 28-án lesz az első, majd február negyedikén a második elődöntő, melyeken a szakértő zsűri három, a közönség pedig egy produkciót juttathat tovább, a legjobb nyolc közül pedig a február 11-én megrendezett nemzeti döntőn kerül ki a győztes dal.  Már az is nagy megtiszteltetés lenne, ha a legjobb nyolc közé sikerülne bejutni. Nagyon jó dolognak tartom, hogy a korábbi évekkel ellentétben most a közönséget is bevonják a választásba. Krajczár Péter zenekara a Karmatronic, melyet Achilles Spartával alapított, nemzetközileg is ismert, kiadójuk a hazai tehetséges, pályakezdő zenészeket segíti.
A legtöbben a Beyoncénak készített remixünkről ismernek, de Britney Spearsnek és a Pussycat Dollsnak is dolgoztunk már.