Eurovíziós Dalfesztivál 2012 Baku - Milliókról mondott le Caramel

Komoly összegtől esik el Caramel azzal, hogy kimaradt a ­Mega­sztár zsűrijéből. Az énekes az Eurovíziós Dalfesztiválra készül, amely nemzetközi karrierrel kecsegteti. Szuperkoncertjén sok ezer néző előtt, majd a legismertebb közösségi portálon működő hivatalos oldalán jelentette be Caramel, hogy a hamarosan induló Megasztár 6 zsűritagja lesz. A TV2 azonban tegnap kihirdette az ítészek végleges névsorát, és nagy meglepetésre ebben nem szerepelt a hajdani megasztár neve. A közlemény szerint Bereczki Zoltán, Falusi Mariann, Bochkor Gábor és Mester Tamás került be a zsűribe. Utánajártunk, mi áll a háttérben. Még tavaly megkaptam a hivatalos felkérést a TV2-től, amire nem mondtam azonnal igent. Amellett ugyanis, hogy hatalmas megtiszteltetés, komoly felelősségről van szó. Hosszasan vívódtam a döntés előtt, és végül igent mondtam – magyarázta lapunknak Caramel. – Néhány nappal ezelőtt azonban kiderült, hogy bekerültem az Eurovíziós Dalfesztivál magyarországi válogatójának legjobb húsz előadója közé. Mérlegelnem kellett: a Megasztár zsűrijét választom, ami nem szakmai kihívás, vagy az énekesi álmaimat váltom valóra, külföldön is megmérettetem magam.
A neve felmerült, de sosem született megállapodás
Végül az utóbbi mellett döntöttem – tette hozzá az énekes, aki minden energiájával a közszolgálati csatorna versenyére akar koncentrálni. Amint határozott, ­Ca­ramel megkönnyebbült, annak ellenére, hogy súlyos anyagi áldozatot hozott.
– A döntés után óriási kő esett le a szívemről. Hatalmas feszültségtől szabadultam meg, azt hiszem, nem vagyok lelkileg ­fel­készülve, hogy ítélkezzem fiatal tehetségek fölött. És akkor is így gondolom ezt, ha annyi pénzről mondtam le, amennyit sokan egész évben keresnek. Noha Caramel biztosra ígérte ­ra­jon­gói­nak, hogy részt vesz a Megasztárban, a TV2 több zsűrorjelöltet is kipróbált, mielőtt döntést hozott. Végül a csatorna az énekes nélkül hirdetett zsűrit, de számít Caramelre az új szériában.
– Caramellel sosem született megállapodás, de tény, hogy a neve felmerült a Megasztár zsűrijével kapcsolatban. Rajta kívül egyébként másokkal is készítettünk próbafelvételeket, úgy láttuk azonban, hogy a ma bejelentett – Falusi Mariann, Bereczki Zoltán, Bochkor Gábor, Mester Tamás alkotta – felállás illeszkedik legjobban a műsor koncepciójához. Caramellel sem szakad meg a kapcsolat: különleges szerepet szánunk neki a Megasztárban, ráadásul minden erőnkkel támogatjuk abban, hogy ő képviselhesse Magyarországot az ­Eurovíziós dalfesztiválon 2012 -ben – nyilatkozta lapunknak Koltay Tamás, a csatorna szóvivője.