Eurovíziós Dalfesztivál - "Oda kell tenni magam és kész"

A Running című számmal Magyarországot képviselő énekes május 6-án a koppenhágai Eurovíziós Dalfesztivál első elődöntőjében lép színpadra, a döntőt négy nappal később rendezik.
Kállay-Saunders András: ha jól megoldjuk a produkciót én elégedett leszek magammal, akkor ez még annál is fontosabb, hogy bejutok-e a döntőbe, vagy sem. Nem foglalkozom azzal, milyen egyéb szempontok befolyásolhatják az eurovíziós szereplést. Én csak énekelek.
A produkció része, színpadra lép Koppenhágában Nagy Tibor táncos, valamint két vokalista, Cselovszky Rozina és Fedor Kyra. A koreográfia nehezebb lesz, ahogy az énekes fogalmazott, Kelemen Kata emelt a szinten egy fokozatot. Kállay-Saunders András fekete fellépőruhája hasonlítani fog A Dalban látotthoz, de az anyagán változtatnak. A háttérvetítés legyen meglepetés, más lesz, mint itthon.
Az első elődöntőben, május 6-án utolsóként, tizenhatodikként lép színpadra. Aznap este énekel több olyan ország előadója, amely az elmúlt években általában jó szerepelt, például Svédország, Oroszország, Azerbajdzsán, Ukrajna és Hollandia képviselője. A Dal során is előfordult, hogy utolsóként léptem a színpadra, akkor ez bejött, szerintem ez jó, nekem tetszik. Azzal nem igazán foglalkozom, kikkel vagyok egy elődöntőben, oda kell tenni magam, és kész – fűzte hozzá az énekes.