Eurovíziós Dalfesztivál 2014 - Nagymamája életéért aggódik Kállay-Saunders András

Az énekes nem tudja felhőtlenül élvezni az Eurovízión elért sikereit, hiszen imádott nagymamáját kórházban ápolják. Kállay-Saunders néhány nappal ezelőtt osztotta meg rajongóival a szomorú hírt, mi szerint nagyiját meg kell műteni, az orvosok azonban nem sok jóval kecsegtetik a családot. András akkor azt kérte közösségi oldalán, imádkozzanak érte, hogy minden rendben legyen. Az Eurovízió rádiós szavazásán első helyet megszerző énekes tegnap este újabb hírrel jelentkezett. Megköszönte rajongói támogatását és biztatását, de elmondta még mindig aggodalomra ad okot mamája állapota, aki ennek ellenére is küzd az életéért.

"Pár nappal ezelőtt, azt kértem tőletek, hogy imádkozzatok a nagymamámért, hogy még egyszer láthassam őt mosolyogni. Képzeljétek el, túlélte a műtétet, amire azt mondta az orvos, hogy semmi esélye és csak Isten tud segíteni. Tudtunk egy picit beszélni és láttam mosolyogni. Szívemből mondom, köszönöm nektek. Ez többet ért nekem, mint bármi az életben. Jobban van, de sajnos még mindig nagyon kevés az esély, hogy minden jó lesz. Még egy operáció van hátra és megint csak Isten tud segíteni. Még egyszer légy szíves imádkozzunk nagyiért. Ő azt súgta nekem, hogy erős lesz. Egy igazi harcos, 93 évesen sem adja fel. Segítsünk neki együtt. Köszönöm, Ti a családom vagytok és hálás vagyok, hogy az életemben vagytok" - írta Andris a Facebookon.