Eurovíziós Dalfesztival 2013 - Geszti Péter kritizálta is A Dal zsűrijét.

Kiesett Éliás Gyula és Fehér Zoltán is a magyar eurovíziós válogatóról, és mivel mindkét énekesnek Geszti Péter írt dalt, nem volt boldog az eddigi két show után: kritizálta is A Dal zsűrijét.
Geszti több énekes is írt dalt idén, ketten viszont kiestek A Dal-ból, be sem jutottak a második szakaszba. Az X-Faktor mentorát bántotta, hogy így alakult. "Őszintén szólva, abban bíztam, hogy a szakmai ítészek jobban értékelik ezeket a dalokat. Az ilyen típusú versenyeken alapvetően a fiatalok indulnak nagyobb eséllyel, főleg azok, akik nagyon sokat szerepeltek az elmúlt időszakban. Azt reméltem, a zsűri jobban értékeli a mainstream dalokat, vagy azt, hogy például Éliás Gyula szerintem a legjobb énekes volt az aktuális adásban, de szívük joga, hogy így döntöttek. Nyilván elfogult vagyok a barátaimmal és a dalainkkal kapcsolatban" - magyarázta a Borsnak. Geszti szerint úgy tűnik, hogy a zsűri többsége inkább az underground műfaj felé nyitott, amikor értékelni kell. "Korábban is előfordult már, hogy barátságosnak szánt gesztusokat tettek rokonszenves de kétséges produkciók irányába, melyek itthon érdekesek lehetnek, de kontextus nélkül nehezen érthetőek egy nemzetközi környezetben. Kétségtelen, hogy sokféle zene futhat be ezen a dalversenyen, de az Eurovízió szerintem alapvetően nem az underground műfaja. Ha jobbára ilyen értékeket részesítenek előnyben annak idején, akkor Wolf Kati dala sem jut ki az eurovíziós döntőre" - tette hozzá.