Eurovíziós Dalfesztivál - Király Viktor csalódottan viharzott el A Dal döntőjéről

Csalódással zárult az Eurovíziós Dalfesztivál hazai döntője Király Viktor számára. A szinte biztos győztesként emlegetett énekes helyett Kállay- Saunders András jutott a dániai döntőbe. Viktor idő előtt távozott.
Király Viktornak nem úgy sikerült a szombat este, ahogyan azt sokan várták. Az énekes ugyanis egyik legerősebb ellenfele, Kállay-Saunders András győzelme miatt, szemmel láthatóan csalódottan hagyta el A Dal döntőjének színhelyét.
Viktor a verseny elő- és középdöntőjében is toronymagas pontszámmal vezetett Runnig out of Time című dalával, ám a végső pillanatban a zsűri és a rajongótábor kicsit magára hagyta. A produkció színvonala a zsűri értékelése szerint a középdöntőre egy pontot csökkent, és a döntőre megváltoztatott színpadkép sem befolyásolta kedvezően az eredményt.
Ahogy korábban megírtuk, néhány hete Viktor még azzal a gondolattal is eljátszott, hogy a döntőben nővére, Linda háttérénekesként segíti, de végül a testvér a közönség soraiban szurkolt Viktornak. Linda nem került fel mellém a színpadra, de nagyon jó érzés volt tudni, hogy az első sorban ül, és szinte hallottam, ahogy szurkol értem, emlékezett vissza utolsó fellépésére Viktor, aki a háttérszínek mellett táncosnőinek ruháit is lecserélte: maxi helyett miniszoknyát és hasat villantó felsőt adott csinos kolléganőire.
Eredetileg is ez a ruhafazon volt a koncepció, ám az elődöntőig nem kaptunk ilyen típusú anyagot. Nem szeretném, ha bárki azt gondolná, a látvány miatt kaptam kevesebb pontot, hisz ahogy Rákay Philip is megmondta: ez nem a szoknyahosszok versenye, hanem a daloké, szögezte le Viktor, aki a versenyen kiosztott néhány autogramot, de nem vett részt a sajtótájékoztatón és fogadáson, családjával együtt távozott, s valamennyiük arcán rossz kedvet, csalódottságot véltünk látni. Az énekes szerint azonban nem a sértődöttség volt korai távozásuk oka. Valószínűleg nem figyeltem oda, amikor tájékoztattak bennünket a műsor menetéről, mert fogalmam sem volt arról, hogy a verseny után fogadás lesz a versenyzők tiszteletére magyarázta. Állítja, nem maradt benne tüske András győzelme miatt. Egyáltalán nem vagyok elkeseredve, de nyilván szerettem volna nyerni. Büszke vagyok a csapatomra, és köszönettel tartozom mindenkinek, aki mellettem állt. Andrásnak pedig gratulálok, örülök a sikerének, fûzte hozzá tegnap Viktor.