Eurovíziós Dalfesztivál - Király Viktor világsztárral forgatja legújabb klipjét

Sikerrel debütált a rádiókban Running Out Of Time című új száma, amelynek különlegessége, hogy a világhírű amerikai Run DMC raptrió alapító tagja, Darryl DMC McDaniels (49) vállalta el a rapbetétet. Ezt egy szerencsés véletlennek és a testvéreimnek köszönhetem, idézte fel Király Viktor, arra utalva, hogy két hónapja az ikertestvére, Ben szervezett egy bulit nővérüknek, Lindának.
Ben egyik New York-i kollégája is eljött, és a haverját is elhozta, aki a Run DMC menedzsere. Linda produkciójától el volt ragadtatva, és az én dalaim is nagyon tetszettek neki, de nem beszéltünk meg semmit, csak hogy majd valamikor együtt dolgozunk. Aztán, amikor elkészültem a Running Out Of Time-mal, terveztem bele egy rapbetétet, és kiküldtem Bennek, hogy keressen hozzá egy feltörekvő New York-i rappert, és legnagyobb meglepetésemre ő megszerezte DMC-t, aki pénzt sem kért, és két nap alatt készen volt. Az elképesztő történetnek ezzel nincs vége, hiszen DMC ma Budapestre érkezik háromfős stábjával, hogy a klipet is leforgassák az Eurovíziós Dalfesztivál válogatójába bejutott dalhoz Galler András Indián rendezésében. Remeg a gyomrunk, mert olyan speciális dolgokat kértek, hogy alig győztük beszerezni, még az ásványvíz kupakjának a színére is ügyelnünk kell, magyarázta Király Tamás, aki édesapa és menedzser egy személyben. Egy lesötétített ablakú kisbusszal várjuk őket a reptéren, és természetesen ötcsillagos hotelben lesznek egészen vasárnapig. Rég izgultunk ennyire, tette hozzá, és erről most Viktor is tudna egy dalt énekelni.