Eurovíziós Dalfesztivál - Király Linda: "Nagyon izgatott vagyok"

Az énekesnő január 7-én „Everything” címmel mutatta be vadonatúj kislemez dalát, melyben újra szerzőként is részt vett. A felvételek és a hangszerelés ezúttal idehaza készült. Linda az „Everything” című felvétellel már bekerült aközé a 30 versenyző közé, akik január 25-étől ismét megküzdhetnek az Eurovíziós Dalfesztiválra való kijutásért A Dal című magyar előselejtezőben. A televíziós szereplésre az előkészületek és a színpadi show próbái már javában zajlanak, miközben a grafikusok a LED falakon megjelenő vizuális anyagon dolgoznak. Linda öccsével, Viktorral is felveszi majd a versenyt, hiszen mindketten bekerültek a legjobbak közé.
Linda így nyilatkozott a dalról: „Nagyon izgatott vagyok az Everything című új dalom miatt. Néhány évvel ezelőtt Amerikában írtam egy ottani szerzőtársammal közösen, ám annak ellenére, hogy tetszett, végül a fiókban kötött ki, mert inkább egy másik stílusirányzaton indultunk el. Az ok, amiért zeneileg fordulópontot jelentett ez az elmúlt pár év, az az, hogy végre úgy érzem, önmagam lehetek, és kifejezhetem, hogy ki is vagyok művészként, énekesként és dalszerzőként. Ez az új irány mindig meghatározó eleme volt annak, aki vagyok, valami olyasmi, amit én „rock ’n’ soul”-nak hívok. Izgalmas, szórakoztató, dinamikus, és nagyszerű élmény lesz megmutatni ezt az oldalamat is a versenyben.
Éppen egy új, egész estés show műsoron dolgozom, ahol a két zenei világ, mely bennem él, végre EGY színpadon találkozik. Az Everything egy kis ízelítőt ad abból, hogy milyen az ’egyik világ’… a ’másik’ pedig már szintén úton van. ;) ”