Eurovíziós Dalfesztivál - Boggie ezért büszke az eredményre

Véget ért az Eurovízió 2015-ös bécsi versenye, a magyar énekesnőt a döntő utáni napon sikerült utolérnünk, és arra kértük, meséljen nekünk kinti élményeiről és arról, mennyire elégedett a végső eredménnyel. 
 Hogy érzed magad most, hogy véget értek ezek a rendkívül sűrű napok?
Őszintén szólva ebben a pillanatban nagyon fáradt vagyok. A szombati döntő után még elmentünk egy kicsit együtt az egész delegációval ünnepelni, táncolni, úgyhogy nem sokat aludtam.
Milyen érzés volt fellépni az Eurovíziós Dalfesztivál döntőjében?
Nemcsak az utolsó fellépésen, ebben az egész két hétben, amit Bécsben töltöttem, nagyon sok élménnyel és tapasztalattal lettem gazdagabb. A döntő pedig hihetetlen élmény volt, főleg hogy ennyi ember előtt énekelhettem egy olyan dalt, aminek számomra egy nagyon fontos üzenete van. Ezzel egy nagy álmom valósult meg.
Mennyire vagy megelégedve az eredményeddel?
Én egész héten arra számítottam, hogy jobb helyezést érünk majd el, ám így is nagyon büszke vagyok a csapatra. Nagyon sok olyan dal volt, ami tipikusan az eurovíziós kaptafára készült, direkt ide íródott. Mi pedig ebben a mezőnyben lettünk huszadikok egy olyan szerzeménnyel, ami egyáltalán nem nevezhető átlagos eurovíziós dalnak. Sőt...
Volt olyan előadás, ami neked kifejezetten tetszett? Volt valaki, akinek drukkoltál?
Leginkább olyan énekesekkel barátkoztunk össze Bécsben, akik hasonló nézeteket képviseltek, mint mi. Olyan előadók, akik egy picit talán kilógtak az átlagos eurovíziós mezőnyből. Az észtekkel lettünk nagyon jóban, az örmények és az osztrákok is kedveltek minket, az én kedvencem pedig a belga versenyző volt, akinek nagyon tetszett a dala, és az is, hogy ő maga írta.
Rengeteg élményben volt részed az elmúlt időben, ki tudsz emelni olyat, amit a legemlékezetesebbnek érzel?
Még a döntő előtt volt egy fellépésünk a Bécsi Operaházban, ahol az opera gyerekkórusával együtt adtuk elő a Wars for Nothingot, az nagyon szép és emlékezetes élmény volt. De fontos tapasztalatként maradnak meg számomra az arénás fellépések is. Mi nemcsak az elődöntőben és döntőben álltunk színpadra az arénában, hanem több próbán is. A nézőtér ezeken alkalmakon is mindig tele volt, ezek pedig mind hatalmas élmények voltak. Most már jobban el tudom képzelni, és vágyom rá, hogy adjak egy arénás koncertet. Úgyhogy egy újabb álommal is gazdagabb lettem Bécsben.
Kik voltak melletted az Eurovízió 2015 döntője alatt Bécsben?
A csapatommal voltam leginkább, akik egyben a barátaim is, de ott volt a menedzserem és az MTVA néhány munkatársa. Pár napra eljött a nővérem a kisfiával, és a második héten velem volt a férjem, aki elhozta a kiskutyánkat, Palkót.
Munkával teli időszak áll most mögötted, lesz időd pihenni a következő hetekben?
Tényleg nagyon fárasztó volt az elmúlt időszak, hiszen nemcsak az eurovízióra készültem, hanem közben koncerteztem és volt egy országokon átívelő, nyolcállomásos flashmobturném is. De pihenésre ennek ellenére nem lesz időm, hamarosan kezdődik a fesztiválszezon, és már most nagyon tele a naptár. Mikor pedig hazaérek, akkor a lakásomat fogom csinosítgatni és rendezgetni, hiszen áprilisban költöztem. Nyaralni majd csak januárban megyek.
El tudod képzelni, hogy újra indulj Eurovíziós Dalfesztiválon?
Most azt mondom, hogy nem hiszem. De még le kell ülepednie bennem az élményeknek, lehet, hogy ha holnap kérdeznéd meg tőlem, akkor már mást válaszolnék.